دنیای رویای L o V e







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آپدیت ترین، باحال ترین و جدیدترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی


زنها هرگز نمیگویند ترا دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای.
(رو شفوکو)



بیاییدکمترخطوط قلبمان را اشغال نکنیم. شاید خداپشت خط باشد



وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند پرهایش سفید میماند، ولی قلبش سیاه میشود



آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟



آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند.
(مونتسکیو)



قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی ، نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی ، قاصدک هیچ کس با من نیست ، همه رفتند ، تو چرا می مانی ؟؟



یادم آید : تو بمن گفتی :
ازین عشق حذر کن !
لحظه ای چند بر این آب نظر کن
آب ، آئینه عشق گذران است
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
باش فردا ، که دلت با دگران است
تا فراموش کنی ، چندی ازین شهر سفر کن !



تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم



تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ... تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد



نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ،
الهی یاد نگیری ، هرگز تو بی وفایی ،
روی گلهای نرگس ، با یه مداد قرمز ،
هزار دفعه نوشتم ؛ زندگی بی تو هرگز !



عزیزتر از آنی که بگویم دوستت دارم ،
محبوب تر از آنی که بگویم می خواهمت ،
نمی گویم مال من باش!
فقط گاهی به یادم باش !



کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...



گر مذهب مردمان عاقل داری
یک دوست بسنده کن که یک دل داری



زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید
ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود



راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی
هرکه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی
عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم



وفا رو از ماهی یاد بگیر
که وقتی از آب در میاد ؛ میمیره
نه از زنبور که وقتی از گلی خسته میشه ؛
میره سراغ یه گل دیگه...



نمی دانم چرا این گونه است؟
وقتی نگاه عاشق کسی به توست
میبینى اما، دلت بسته به مهر دیگرى است
بی اعتنا می گذرى و
عاشقانه به کسى می نگرى...
که دلش پیش تو نیست؟!!



می دونم هرجا که باشی
دل تو اهل همین جاست
واسهء من و تو اینجا
اول و آخر دنیاست



همه دنیا رو نامردا گرفتن
وفا رو از شما مردا گرفتن
خبر اومد که مجنون و پریشب
با سه تا لیلی گرفتن

جواب قبلی

همه دنیا رو نامردا گرفتن؟
نه لیلی جان وفا از ما گرفتن !
به مجنون گفت خواهم از تو اینها:
یکی خونه، یکی ماشین، یه ویلا !!!
بگفتا از کجا آرم چنین را ؟
بگفتش من چه دانم، جیب بابا !
دریغ از جیب بابا چون نباشد ...
گناهش گردن مجنون نباشد
از آن پس رفت هی دنبال لیلی
یه لیلی و دو لیلی و سه لیلی ...

آشنایان را خبری از دل تنهایم نیست / غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست . . .

Jok.Mahblog.com

راز این نکته فقط باد صبا میداند / دارمت دوست به قدری که خدا میداند . . .



همه دنیا رو زیر رو کردم ، تو را شاید دیر آرزو کردم

قدم های آخر و آهسته تر بردار ، واسه من کابوسه ، فکر آخرین دیدار . . .



من به جرم با وفائی این چنین تنها شدم / چون ندارم همدمی بازیچه دل ها شدم . . .



مرا اشارتی کافی است تا هر دم به فدای اشارت راز نگاهت شوم . . .



تک و تنها نشستم بدون یارم / وقتی اون نیست من خیلی تنها و زارم . . .



همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام / بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام . . .



یک بار خواب دیدن تو ، به تمام عمر می ارزد . . .



کاش ۲تا دل داشتم تا یکیش فدای تو میشد و یکیش در حسرت تو می مرد . . .



نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت ، بی آنکه ذره ای به یادم باشی . . .



یاد یاران هر کجا باشد بر ما واجب است / ما رفیق نا رفیق شهر غم ها نیستیم . . .



بلور اشک های من همان آغاز تنهایی است / مرور خاطرات دل عجب تکرار زیبایی است . . .



ای خوش آن لحظه دیدار که ما یار شدیم / به صفای دل هم سخت گرفتار شدیم . . .



یادمان باشد بر سجاده عشق / جز برای دل محبوب دعایی نکنیم . . .



ای کاش گل باغ بهارت بودم / اندر قفس عشق هزارت بودم

ای کاش به هر سو که نظر میکردی / من مردمک چشم سیاهت بودم . . .



اگه صدای پاک تو همدم شب های منه / عزیزم حضور زیبای تو همیشه دنیای منه . .


از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .



عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است / هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . . .



من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق / آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد . . .



تو دریا بودی و من قایقی خرد / که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود / که در امواج عشقت یک شبی مرد . . .



دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )



در دلی ، هر چند دوری از نظر / خوش تر آن روزی که باز آیی ز در

با تو ما را خوش ترین دیدار باد / هر کجا هستی خدایت یار باد . . .



تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد . . .



عاشق بهترین ها نباش ، بهترین باش تا بهترین ها عاشق تو باشند . . .



یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد / تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد / هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .



مهم نیست در زندگی چه داری ، مهم اینه که چه کسی را داری . . .



روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست / در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم . . .



وقتی قلبت کوه آتشفشان است ، چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید . . . ؟



ای یادگار لحظه های زیبا ، به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .



به لبخندی مرا از غم رها کن / مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است / برای مردنم هر شب دعا کن . . .



عشق یعنی سکوت دو نگاه / خنده ات از عشق لبریز ، اما بی صدا . . .



یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود / روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست / به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .



خداوندا تو گفتی که در قلب شکسته خانه داری / شکسته قلب من ، جانا به عهد خود وفا کن . . .



سوگند به زیبائی چشم هایت و یه ریزش همیشگی اشکهایم که من به خیال تو بودن

نیز قانعم ، خیالت را از من نگیر که خیالت ، مهربان ترین تصویر جهان است . . .



دل من در طلب روی تو ای مونس جان / خاک راهیست که در دست نسیم افتاده است . . .



تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی / در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی . . .



ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم

که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند . . .



غربت آن است که بدانند کجایی نگیرند خبرت / دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت . . .

Jok.Mahblog.com

دوست شایسته مثل عطر فروشه ، اگه چیزی از عطرش بهت نده ، بوی عطرش بهت میرسه . . .



دل های پاک خطا نمیکنند ، سادگی میکنند

و امروز سادگی ، پاک ترین خطای دنیاست . . .



آنکه میگفت منم بهر تو غم خوار ترین / چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین . . .



آتش زدی به تار و پودم ای عشق / بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق

سر خورده و بی چاره و خوارم کردی / من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق . . . ؟



تو ای زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشمان خیسم

بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .



دوباره فال حافظ میگیرم ، دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم ، اگر چه بی خیالمی . . .



برای آمدنت انتظار کافی نیست / دعا و اشک و دل بی قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی / دعای این همه شب زنده دار کافی نیست . . .



ة ة

مشتاق دیدارت شده بودم ، چشامو فرستادم تا ببینمت !



اگه یه پاک کن جادوئی داشتی ، کدوم یکی از خصوصیات منو پاک میکردی !!؟



نمیدانم پس از مرگم که آید بر مزار من که بنشیند به سوگ من

سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، ترا سوگند به جان دلبرت سوگند

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم . . .




کاش ماه می دانست

از این همه ستاره و سیاره

تنها یکی مشتری ست....



در مدرسه از نشاط من کم کردند...

از فرصت ارتباط من کم کردند...

هر وقت به هم عشق تعارف کردیم...

از نمره ی انضباط ما کم کردند...



شادی بهانه ای برای زندگی ست؛

تمام لحظه هایت سرشار از این بهانه



در غریبانه ترین لحظه ی تنهایی خود ،

چشمهایم را که در آن دریایی از محبت

موج می زند به تو خواهم بخشید

تا هیچ گاه به پاکی احساسم شک نکنی



در بی کران دور

بر سنگ سخت گور

خط نوشته بود با جوهر سرشک

* * * آرامگاه عشق * * *



متهم ردیف 1 منم كه از تو مستم

اینجا كنار مرده ها نشستم

جرم من اینه كه چشام

سایه ات رو قاب گرفتن

روی پوست شب

اسم تو رو خالكوبی كرده دستم



در عشق تو گاه بت پرستم گویند

گه رند و خراباتی و مستم گویند

اینها همه از بهر شکستم گویند

من شاد به اینکه هر چه هستم گویند



زندگی شوق رسیدن به همان فردایست

که نخواهد آمد

تو نه در دیروزی و نه در فردایی

ظرف امروز پر از بودن توست

زندگی را دریاب ...



غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم

اگر همدم شبهای تنهایی من باشی



در جهان هر چه هست

قسمت پر رو یان است

خون دل میخورد آنکه حیایی دارد



اگر زدیدن یوسف بریده شد انگشت

جمال یوسف زهرا هزار یوسف کشت



کلامت گرم و شیرین چون ترانه ،

نگاهت دلفریب و شاعرانه

منم قایق به روی موج دریا ،

تویی ساحل ، تویی لطف کرانه . . .



همه در حسرت یك پروازند ،

من به پرواز نمی‌اندیشم

به تو می‌اندیشم

به تو كه عزیزتر از اندیشه‌ی یك پروازی...



خون من یعنی وجودم ،

بی خون من هیچ و پوچم ،

‌بارها در عشقنامه نوشتم ،

خون من مهر وجودت...



صفایی ندارد ارسطو شدن

خوشا پر گشودن پرستو شدن



آرزو دارم

یك بارسرت را بر روی سینه ام بگذاری

تا تپش نامنظم قلبم را احساس كنی ،

ولی از آن ترسم



بیا ای ساقی میخانه عشق

مرا پر كن از پیمانه عشق

گل مریم فدای رنگ ورویت

نصیبم كی شود دیدار روی



به خاطر عشق خودت زنده نباش

به خاطركسی زنده باش

كه به عشق تو زنده است

مجموعه ای از اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه, Sms عاشقانه, Payamak عاشقانه, sms love برای موبایل

میگن : گوشه آسمون نوشته ٬ هرکی یارش خوشگله ٬ جاش تو بهشته . خدائیش چه شانسی داریاااااا مفتی مفتی داری میری بهشت !!!



شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش ... اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات ؟



ما كه همسایه اشكیم ولى با دل تنگ ..... گر لبى خنده كند یاد شما مى افتیم .

Jok.Mahblog.com

در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی؟ ..... نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی ......

برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی ..... اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی



صرف فعل نشستن به گویش لری : مو بنیشم تونم بنیشی اونم بنیشه ما که بنیشیم شمام که بنیشید دیه جا نی اونا بنیشن !



هه هه هه ..... ببخشید ، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم ، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم !



برام دعا کن می خوام قلبمو عمل کنم . می خوام دریچه قلبم رو ببندم تا تو نتونی ازش بیای بیرون !



کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم



گر چه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم ..... دل به امید پیامی که ندادی بستیم



انسان عاشق زیبایی نمی شود

بلکه آنچه عاشقش می شود

در نظرش زیباست



قفسم را مشکن تو مکن آزادم ،

گر رهایم سازی به خدا خواهم مرد ،

من به زنجیر تو عادت کردم .

بارها در پی این فکر که در قلب توام ،

با تو احساس سعادت کرد

به خدا خوشبختم تو محبت کن و بگذار

تا عمری هست من بمانم

چو اسیری به حریم قفست



اگر مردم می گویند شما دیوانه هستی

صبور باش

اگر مردم می گویند شما میمون هستی

راحت باش

اگر مردم می گویند شما احمق هستی

آروم باش

اما اگر آنها گفتند شما زرنگ هستی

مانند یک آتشفشان خروشان شو



عشقو برات کشیدم میون موج دریا

رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم یه دنیا



در کنج دلم جز تو کسی خانه ندارد

دیوانه شود شمعی که پروانه ندارد



شبی در حالت مستی

نشستم گریه ها کردم ،

برای این دل رسوا شبی تا صبح دعا کردم ،

دعا کردم که مهرت از دلم بیرون رود ،

ولی آهسته می گویم خدایا اشتباه کردم



فکر کردی اس ام اس فرستادم

کارم پیشت لنگه ؟

یا دستم زیر سنگه ؟

فقط دلم برات تنگه!!!



همیشه قبرستانی در قلبت

برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز !!!



در کاخ مجلل خبر از عشق مجو

که سعادت همه در کلبه درویشان است



من در این خلوت خاموش سکوت

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم



چون به دوست دل سپردم

به خودم گمان نبردم

که نه بخت وصل دارم

نه تحمل جدایی



یادمان باشد!!!

زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست...

ساعت بعد حساب داریم!!!



عراق 8 سال جنگید تا اسیر گرفت

ما نجنگیده اسیرتیم با وفا



من بی پناهم تو بی گناهی

دل به تو دادم ، چه اشتباهی

از تو کشیدم شکل کبوتر

نقاشی ام رو بگذار و بگذر

تو این نبودی ، من بد کشیدم

آخه دلت رو هرگز ندیدم تو بی گناهی ،

من بی پناهم - ایمن بمانی از اشک و آهم



بین رویای شبانه جستجویت میكنم

تو گل عشق منی هر لحظه بویت میكنم

برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد

ای امید آخرینم آرزویت میكنم

تقدیم به امید زندگی ام فرشاد



دنیا هـم بـه آدمـهای خـوش بین نیـاز دارد

هـم به آدمهای بـد بین ؛

چون افـراد خــوش بـیـن هواپیما میسازند ،

و افراد بدبین چتر نجات...



به نامردی نامردان قسم خوردم

که نامردی کنم در حق نامردان عالم



می دونی تو مثل چی هستی؟؟؟
.
.
مثله یه تصادف وحشتناك
.
.
كه كشته و مرده زیاد داره



انسان همچون رودخانه است ،

هر چه عمیق تر باشد

آرام تر و متواضع تر است



میگن نمک باعث شوریه ، عجیبه تو با این همه نمک که داری بازم شیرینی

نا مردا نظر
بزارید !


نظرات شما عزیزان:

نانا
ساعت19:06---22 خرداد 1391
lm bageha man az shiraz hastam ye dus pesar dashtam kheyli dusesh dashtam ama namardi kard hala mikham ba yeki dus besham k moshakhasate uno dashte bashe har kas ye hamchin pesari vasam peyda kone ye duste as behesh moarefi mikonam.....
1.shirazi bashe
2.esmesh reza ya saman bashe!
3.mashinesh pars bashe
4.taghriban ham khoshkel bashe

09335744875


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهشاد در 15:26 | |